کد خبر: 185246282
تاریخ انتشار: دوشنبه 04 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » ابنا » اتحادیه عرب درباره طرح رژیم صهیونیستی علیه نظام آموزشی فلسطین هشدار داد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از ابنا:

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ اتحادیه عرب درباره طرح های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی روش ها و شیوه ها و نظام آموزشی در مدارس فلسطینی در شهر قدس و تحمیل متد آموزشی صهیونیستی جهت از بین بردن هویت عربی و جلوگیری از ساخت مدارس فلسطینی و مرمت آنها هشدار داد.

سعید ابوعلی معاون دبیرکل اتحادیه عرب و رئیس دایره فلسطین و اراضی عربی در این اتحادیه در هفتاد و هشتمین دوره نشست شورای امور تربیتی فرزندان کشور فلسطین در قاهره ـ مقر این اتحادیه ـ گفت: رژیم صهیونیستی در جهت از بین بردن مولفه ها و عناصر فرآیند آموزش فلسطین از جمله آموزگار و دانش آموز و متد آموزشی تلاش می کند.

وی افزود: ملت فلسطین که به پایداری خود در سرزمین فلسطین ادامه می دهد و به حقوق حقه خویش پایبند است می داند که آموزش نقش عمده ای در معماری و پی ریزی نهادها و سازمان ها و تشکیل کشور فلسطین دارد.

ابوعلی تأکید کرد که آموزش رکن رکین پایداری در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی به شمار می رود.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، کاهش کمک مالی آمریکا به آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطین "آنروا" و وتوی پیش نویس قطعنامه حمایت بین المللی از ملت فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل، مساله فلسطین با چالش های فراوانی مواجه است. 

دبیرکل اتحادیه عرب ادامه داد: دشمن صهیونیستی از طریق شهرک سازی و یهودی سازی به سیاست نقض حقوق ملت فلسطین و هتک حرمت مقدسات و سلب آزادی مسلمانان و مسیحیان فلسطین در زمینه انجام آیین های دینی خود در سرزمینشان حدت و شدت بخشیده است.

..............

پایان پیام / 326

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین